Mededelingen Mededelingen
© copyright s.v.Tivoli

Voetbalzaken

Digitaal WedstrijdFormulier (DWF)

Aan de hand van een aantal vragen en antwoorden informeert de KNVB over de actuele ontwikkelingen met betrekking tot het digitaal wedstrijdformulier (DWF). In het voorjaar van 2014 heeft de uitrol in de categorie B plaatsgevonden en daarmee is het papieren formulier verleden tijd in het veldvoetbal. Welke categorieën maken vanaf seizoen 2014/’15 gebruik van het DWF? Alle categorieën veldvoetbal maken gebruik van het DWF, zowel in de competitie als in de beker, met uitzondering van de E en F-pupillen. Ten opzichte van vorig seizoen zijn hier nu ook de G- voetbalteams bijgekomen. Voor meer info klik op de laptop.

Noodformulier

Voor noodgevallen als gevolg van bijvoorbeeld internet- en computerstoringen bij Sportlink of bij de vereniging, stelt de KNVB digitaal een noodformulier ter beschikking. Dit formulier is een PDF-bestand, dat digitaal is in te vullen met Adobe Reader en vervolgens gemaild kan worden aan de KNVB. Ook is het mogelijk het formulier te printen, in te vullen en per post toe te sturen. Als je nu nog in bezit bent van papieren wedstrijdformulieren, kun je deze ook gebruiken in noodgevallen

Wedstrijdformulier invullen

U kunt het wedstrijdformulier vanaf 6 dagen voorafgaand aan de wedstrijd voorbereiden. Meer informatie omtrent het invullen van het digitale wedstrijdformulier kunt u terugvinden in de handleiding hieronder. Om dit aan te leren kunt u het beste het “klikmodel DWF” gebruiken. Er is klikmodel voor de A-categorie en één voor de B-categorie. Deze kunt u downloaden via de onderstaande links. A-Cat. B-Cat.